Eritoitumine Facebookis

Soovitame

IMGP4742

Vahelduseks võib rullbiskviit olla ka soolane, mida sobib pakkuda nii hommikusöögiks omletirulli asemel, kui ka üllatada sõpru pidulauas.

tuuletaskud_279

Koolitused

Gluteeni- ja piimavaba toitumise loengud ja töötoad Tartus ning Tallinnas algusega 5. oktoober 2016!

Oled oodatud koolitusele, kui gluteen ja/või piim toidus põhjustavad Sulle või Su pereliikmele terviseprobleeme või soovid tundma õppida uusi toiduaineid ja rikastada oma toidulauda mitmekesiste ja tervislike toiduainetega.

diabeetikule-sobiv-toit

Koolitused

Tervise hoidmise toidud 3. Laktoosita. Kaseiinita. Gluteenita

Raamatud

Üle 80 retsepti sisaldav põhjalik kokaraamat on mõeldud kõigile, kes peavad loobuma igapäevases toidus lehmapiima ja gluteeni sisaldavatest toiduainetest.

Tervise hoidmise toidud 2. Gluteenivabad toidud

Raamatud

Peale enam kui 70 retsepti on raamatus soovitusi, mil viisil uudseid gluteenivabu jahusid kasutada, neist tainast kokku segada ja kergitada. Toitudel on välja arvestatud ka energia- ja toitainesisaldus.

Tervise hoidmise toidud. Diabeetiku kokaraamat

Raamatud

Raamatust leiate 60 hommikusöögi, lõunasöögi, oote ja peolauaroa retsepti, mis sobivad kasutamiseks diabeetiku perele. Välja on arvestatud iga roa süsivesikute, kiudainete, valgu- ja rasvasisaldus, samuti kalorsus.

Koostööpartnerid

 
ELDÜ
Tervisekool
ETTA / Toitumisterapeudid
Sojapood
Eesti Tsöliaakia Selts
Veebiaken
 

Eritoitumine Facebookis

Eritoitumine Facebookis

Veebiaken