Eritoitumine Facebookis

Soovitame

Vahelduseks võib rullbiskviit olla ka soolane, mida sobib pakkuda nii hommikusöögiks omletirulli asemel, kui ka üllatada sõpru pidulauas.

Koolitused

Gluteeni- ja piimavaba toitumise loengud ja töötoad Tartus ning Tallinnas algusega 5. oktoober 2016!

Oled oodatud koolitusele, kui gluteen ja/või piim toidus põhjustavad Sulle või Su pereliikmele terviseprobleeme või soovid tundma õppida uusi toiduaineid ja rikastada oma toidulauda mitmekesiste ja tervislike toiduainetega.

Koolitused

Raamatud

Üle 80 retsepti sisaldav põhjalik kokaraamat on mõeldud kõigile, kes peavad loobuma igapäevases toidus lehmapiima ja gluteeni sisaldavatest toiduainetest.

Raamatud

Peale enam kui 70 retsepti on raamatus soovitusi, mil viisil uudseid gluteenivabu jahusid kasutada, neist tainast kokku segada ja kergitada. Toitudel on välja arvestatud ka energia- ja toitainesisaldus.

Raamatud

Raamatust leiate 60 hommikusöögi, lõunasöögi, oote ja peolauaroa retsepti, mis sobivad kasutamiseks diabeetiku perele. Välja on arvestatud iga roa süsivesikute, kiudainete, valgu- ja rasvasisaldus, samuti kalorsus.

Koostööpartnerid

 
ELDÜ
Tervisekool
ETTA / Toitumisterapeudid
Sojapood
Eesti Tsöliaakia Selts
Veebiaken
 

Eritoitumine Facebookis

Eritoitumine Facebookis

Lõbusad jäätised lastele. ... Loe edasiPeida teksti

These tie-dye fruit popsicles are SO COLORFUL and perfect for summer! 🌈 FULL RECIPE: bzfd.it/2gZRuCS

Vaata Facebook'is

Eritoitumine jagas kasutaja Nest and Glow Quinoa Avocado Chocolate Fudge Cake. ... Loe edasiPeida teksti

Quinoa Avocado Chocolate Fudge Cake (Vegan + GF) RECIPE - bit.ly/Quinoa-Cake PIN RECIPE - pin.it/C4JxOQf

Vaata Facebook'is

Eritoitumine jagas kasutaja Tasty videot. ... Loe edasiPeida teksti

Banana Berry Smoothies 4 Ways All you need is some Chobani Vanilla Greek Yogurt, and a delicious imagination! Smoothies 4 ways! cho.ba/2njAxBC

Vaata Facebook'is

Veebiaken