Eritoitumine Facebookis

Eritoitumine Facebookis

Eritoitumine Facebookis

3 päeva tagasi

Diabeedikooli selle kevade viimane veresuhkrusõbralik ühiskokkamine toimus 8.mail zoomis. Oli jällegi vahva ning kõhusõbralik🥳😇Valmistasime vähese süsivesikutesisaldusega pitsat psülliumi ja kookosjahuga, emadepäevaks šokolaadi Browniet, kevadiselt vitamiinirikast smuutit ja pestot.Tänan piltide eest Janne Minakov, Anneli Roositalu, Merilin Vesingi ja Aale Kalvik. ... Loe edasiPeida teksti
Vaata Facebook'is

1 nädal tagasi

Kui teemaks on ülemäärane magusaisu, tasub toidu magustajatega tutvust teha ning otsida leevendust tasakaalus terviskust päevamenüüst, headest rasvadest ja valkudest, piisavast ööunest ja kehalisest koormusest.Pikemalt magusainetest juttu ajakiri Tasakaal uues numbris: "Mis teeb toidu magusaks?"📚 Ilmunud on meie kliendiajakirja "Tasakaal" uus number 1/2021Ajakirjast saab lugeda...📖 Millele tasub tähelepanu pöörata, kui laps tahab liikuda📖 Et ka silmad tahavad tähelepanu saada📖 Mis teeb toidu magusaks📖 jpm kasulikku Ajakiri lugemiseks saadaval:👉 issuu.com/tasakaal/docs/tasakaal_kevad_2021🤓 Head lugemist! ... Loe edasiPeida teksti
Vaata Facebook'is

2 nädalat tagasi

Kummikommide uued vormid tuleb kohe kàiku lasta.🙂Ja kui internetis on veel nii lahe kummikommide õpetuse video olemas, on see kommide valmistamine ainult puhas rõõm.🍬🍭🍡200 ml apelsinimahla+5 tl želatiinipulbrit.Viimasel hetkel veel foto valmis kommidest ka. Kadusid nii kiirelt😋#tervislikudkommid ... Loe edasiPeida teksti
Vaata Facebook'is

3 nädalat tagasi

Täiskasvanud inimesel soovitatakse päevas süüa 3–4 viilu leiba ja eelistada tuleks täisteraleiba! Samas näitavad aga värskelt ilmunud Eesti täiskasvanud rahvastiku tervisekäitumise uuringu 2020. aasta tulemused, et rukki- ja täisteraleiba ei söönud uuringule eelneva nädala jooksul endi sõnul veidi üle neljandiku (27%) ning sepikut-täisterasaia ligi kaks kolmandikku (59%) vastanutest. Rukki- ja teraleiba ja/või sepikut ja terasaia sõi vähemalt 3 viilu päevas ehk vastavalt minimaalsele soovitusele vaid umbes neljandik (27%) vastanutest. Loe lähemalt: toitumine.ee/artiklid/teraviljad-mis-ja-milleks ... Loe edasiPeida teksti
Vaata Facebook'is

Soovitame

Raamatud

Retseptiraamat, mis sisaldab lisaks argipäevatoitudele ka peotoite ning roogasid, mida eelistada kõrgema veresuhkru korral. "Võime ju öelda, et igasugune veresuhkru kõikumine on ühtepidi justkui paratamatus, teisalt aga teame, et see on siiski meie enda juhitav, mida ja kui palju suhu pistame."

Raamatud

Kiire elutempoga perele sobiv raamat õpetab valmistama hoidiseid, millest saab talvel hõlpsa vaevaga maitsva ja tervisliku koduse toidu.

Koolitused

Gluteeni- ja piimavaba toitumise loengud ja töötoad.

Oled oodatud koolitusele, kui gluteen ja/või piim toidus põhjustavad Sulle või Su pereliikmele terviseprobleeme või soovid tundma õppida uusi toiduaineid ja rikastada oma toidulauda mitmekesiste ja tervislike toiduainetega.

Koolitused

Diabeeti põdeda, see tähendab igapäevaselt torkida, mõelda ja arvutada. Kuidas selle kõigega aga toime tulla ja kuidas seda päevast päeva ikka ja jälle rakendada? Tuletame meelde vana ja räägime uut veresuhkrust, tarvikutest ja toitumisest.

Raamatud

Üle 80 retsepti sisaldav põhjalik kokaraamat on mõeldud kõigile, kes peavad loobuma igapäevases toidus lehmapiima ja gluteeni sisaldavatest toiduainetest.

Koostööpartnerid

 
ELDÜ
Tervisekool
ETTA / Toitumisterapeudid
Sojapood
Eesti Tsöliaakia Selts
Veebiaken
 
Veebiaken